Subject: FW: SE kohtuhaldusmudel
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 09:27:34 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 23, 2024 7:59 AM
To: Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; Talhk info 
<[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk info <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste 
Instituut <[email-masked]>; TalTech Majandusteaduskond <[email-masked]>; MTÜ 
Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>
Subject: SE kohtuhaldusmudel

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 20. jaanuariks 2025
Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/558e865f-e4b2-40fa-a9da-e59e83c04533

Pealkiri: Kohtute seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu 
(kohtuhaldusmudel)

Registreerimise kuupäev: 20.12.2024

Registreerimise number: 8-1/8962-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee